Kartkowa inspiracja - Macarena

Na naszym blogu dziś inspiracja od laureatki wyzwania z motylem. Oto...
 
 
 
Oto kilka słów od naszego gościa:
 
Witam serdecznie... 
Nazywam się Marzena Ziuziakowska ale tworzę pod pseudonimem Macarena. 
Scrapuję od 3 lat z nadzieją, że ta pasja już mnie nie opuści. Poświęcam jej każdą wolną chwilę, relaksuję się przy niej jak przy niczym innym. Uwielbiam to co robię i cieszę się każdym nowym projektem. 
 
Głównie tworzę kartki ale również albumy, notesy, exploding boxy, ozdabiam drewniane przedmioty, wykonuję dekoracje. 
 
Moje ulubione style to vintage i shabby chic, gdyż prace w nich wykonane mają jakby duszę, tajemnicę, ukrytą historię... Vintage nadaje pracom ciepła, przytulności, wspomnień, cieni dzieciństwa... Shabby chic daje im lekkości i świeżości ale z nutką dawnego klimatu...
 
Czasem jednak potrzebuję świeżości i przestrzeni i wtedy moje kartki sa całkowicie czyste, minimalistyczne i kontrastowe, jak ta dzisiejsza, którą dla Was przygotowałam. Jets to kartka z okazji ukończonego roczku pewnych Bliźniaków rodzaju męskiego. Nie lada wyzwanie, prawda? Postanowiłam, że będzie to kartka księżycowo - kosmiczna, stąd kolorowe dziury na planecie, na której mieszkają dwa chłopięce roboty :-)
I oczywiście tematycznie: z mnóstwem kół i kółeczek.
 
Zapraszam Was po tę i inne inspiracje na mojego bloga oraz na fanpage.
 
Pozdrawiam serdecznie
Macarena
 
Marzenka przygotowała dla nas niezwykłą, dziecięcą inspirację w temacie okręgu:
 
 
 
 
Dziękujemy Ci Marzenko, a wszystkich zapraszamy serdecznie na trwające u nas kartkowe wyzwanie z okręgiem. =)
 

Komentarze

Prześlij komentarz