Kartkowa inspiracja - zetk@

Gościmy dziś laureatkę wyzwania herbacianego. Oto zetk@:
 
 
Nasz gość przysłał nam kilka słów o sobie:
 
Na imię mam Żaneta . Tu, w świecie scrapowym, bardziej znana chyba jako Zetka. Moja droga do kartkowania była zawiła. Zaczęło się od tworzenia biżuterii, w tym haftowanego sutaszu, ale szybko okazało się że nie jest to dla mnie, koraliki się sypały nitka plątała... Spodobał mi się decoupage. Tu jednak też okazało się, że to nie to - pokój dzienny zamienił się w pracownię malarską i nie wszystkim, w tym mnie, to odpowiadało,. Powstało wprawdzie parę fajnych prac, z których jestem dumna i a po nich już tylko stos serwetek. =)
 
Kartki tworzę sobie od ponad dwóch lat. Wciąż szukam swojej techniki być może nigdy jej nie znajdę, bo lubię te czyste i proste, ale coraz bardziej wciągają mnie te przeładowane i zmediowane.
Na wyzwanie "J jak Juta" przygotowałam kartkę wielowarstwową w stylu retro z papierów z różnych kolekcji.
 
Użyłam w kartce własnego digi stempelka, który również możecie wykorzystać w swoich pracach a dostępny jest na moim blogu tu.
 
Życzę Wam przyjemnej twórczej pracy i pozdrawiam. =)
 
 
 
A oto urocza inspiracja od naszego gościa w temacie juty:
 


 
Żanetko, dziękujemy. Zapraszamy Cię do udziału w kolejnych naszych wyzwaniach.
 
Wszystkich naszych czytelników zachęcamy do spróbowania swoich sił w bieżącym wyzwaniu kartkowym.  =)
 


Komentarze

Prześlij komentarz