DT - KWioletta

Kochani, mamy dla Was niespodziankę. =)

Nasze DT od dzisiaj twórczo wspomaga Wiola.
Świetna kobieta i mega twórcza dziewczyna.
Zobaczcie, co Wioletta napisała dla Was o sobie:

KWioletta


"Mam na imię Wioletta.
 Przygodę ze scrapbookingiem rozpoczęłam 3 lata temu. Praca z papierem daje mi ogromną satysfakcję, lubię poznawać nowe techniki, doskonalić siebie na różnych poziomach scrapowych. 
Kartki jednak są dla mnie formą która daje mi najwięcej przyjemności w tworzeniu, szczególnie kartki bogate w kompozycje kwiatowe i delikatne elementy przestrzenne. 
Mój blog: Moja pasja"


Oto inspiracja do KWioletty na nasze obecnie trwające wyzwanie I jak Igła
 
Zobaczcie, jak Wiola wspaniale zinterpretowała temat -
jest szpulka, nitka i prawdziwa igła:




Zapraszamy do udziału w naszym trwającym wyzwaniu.  =)

Komentarze